Beste klant,
Wij willen ons oprecht verontschuldigen voor de onbeschikbaarheid die u mogelijk heeft ervaren bij het bezoeken van onze online platformen vanwege diverse omstandigheden en uitdagingen. Uitgeverij Plataan heeft een vernieuwing ondergaan, waarbij we ons hebben gericht op het verbeteren van onze klantenservice en de algehele werking van onze uitgeverij. We hebben grote vooruitgang geboekt op deze gebieden.
We zijn verheugd u te kunnen informeren dat we binnenkort onze volledig vernieuwde webshop lanceren. Hiermee streven we ernaar u een verbeterde winkelervaring te bieden. Daarnaast zullen we ook onze digitale leeromgeving (E-Plataan) introduceren, waar onze boeken digitaal beschikbaar zullen zijn.
Indien u uw bestelling nog niet heeft ontvangen of dringende vragen heeft met betrekking tot uw bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via vragen@uitgeverijplataan.be.
We streven ernaar om binnen 48 uur een reactie te geven en u zo goed mogelijk van dienst te zijn.